Współpraca
Kolejny blog o zdrowiu?
Człowiek wrzucony w specyfikę XXI wieku musi podołać wielu wymaganiom. Powinien być rozsądny, mieć otwarte oczy i podstawową wiedzę z każdej dziedziny. Ja skupiam się na zdrowiu, bo temat ten zawsze będzie aktualny, a dziś jest szczególnie podejmowany i komentowany.
Projekt Think Healthy nie powstał od razu. Początkowo informowałem o zdrowiu przez krótkie artykuły w lokalnej prasie. Później zacząłem pisać w Internecie. 24 kwietnia 2014 roku powstał ten oto blog, który dziś mogą Państwo czytać. Ciągle mam ochotę podzielić się kawałkiem rzetelnej wiedzy medycznej. Chcę mówić o zdrowiu, wyjaśniać pewne mity i przekonywać, że warto o siebie zadbać. Uważam, że powinniśmy interesować się tematyką zdrowia na tyle, by czerpać z tej wiedzy jak najwięcej korzyści.
Autor to też człowiek
Pisanie merytorycznie poprawnych tekstów to mój podstawowy priorytet. Swoje artykuły opieram na nowoczesnej wiedzy medycznej i często do pracy wykorzystuję podręczniki akademickie lub artykuły naukowe. Biorę odpowiedzialność za przekazywane treści, dlatego blog jest w pełni spersonalizowany.
Przemysław Zarzeczny, czyli ja, to człowiek a nie cyborg. Jestem studentem Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu i członkiem Studenckich Kół Naukowych. Podstawową naukę uzupełniam przez uczestnictwo w licznych konferencjach i sympozjach medycznych. Nie jest mi obca praktyka lekarska, której dotykam podczas okazjonalnych dyżurów na Szpitalnym Oddziale Ratunkowym czy Oddziale Chirurgii.
Pomagam wyjaśnić wątpliwości pacjentów za pośrednictwem konsultacji w Akademii abcZdrowie.pl. Piszę gościnnie dla magazynu Focus.
Pomagam wyjaśnić wątpliwości pacjentów za pośrednictwem konsultacji w Akademii abcZdrowie.pl. Piszę gościnnie dla magazynu Focus.
Od lutego pracuję także w Komisji Ds. Ruchu Naukowego Parlamentu Studentów Rzeczypospolitej Polskiej.
Współpraca i reklama
Promocji zdrowia nie można zamykać na własnym podwórku. Wiem, jak ważna jest współpraca i wspólna edukacja. Z uwagą przeanalizuję każdą propozycję wspólnej pracy. Jeśli masz ciekawy pomysł, napisz do mnie.
redakcja.thinkhealthy [małpa] gmail.com
Jak niedawno się przekonałem, intensywny rozwój wymaga pewnych środków. Dlatego dopuszczam możliwość reklamy na Think Healthy w postaci:
- reklamy w formie baner-link na stronie głównej i podstronach,
- reklamy w formie baner-link pomiędzy akapitami artykułu,
- artykułu sponsorowanego,
- logo w banerze cover na fanpage Twitter i Facebook,
- reklamy na ulotkach,
- przeprowadzenia konkursu z promocją fundatora nagród.
Statystyka odwiedzin
Ogólne dane statystyczne za okres: od 2014-07-15 do 2015-08-15
(według statystyki blogspot)
Łączna liczba odsłon bloga: 101 100 odsłon
Kraj odbiorców wg ilości wizyt (5 pierwszych rekordów):
Kraj odbiorców wg ilości wizyt (5 pierwszych rekordów):
- Polska
- Stany Zjednoczone
- Francja
- Niemcy
- Wielka Brytania
Współpracowałem z...
SKN Aktywizacji Społeczeństwa na Rzecz Zdrowia oraz Promocji Zdrowia
(Uniwersytet Medyczny - Wrocław) [www]
SKN Zdrowia Publicznego – Promocja Zdrowia
(Uniwersytet Medyczny - Warszawa) [www]
SKN Promocji Zdrowia i Profilaktyki Chorób
(Uniwersytet Medyczny - Wrocław) [www]