Współpraca



Kolejny blog o zdrowiu?


Człowiek wrzucony w specyfikę XXI wieku musi podołać wielu wymaganiom. Powinien być rozsądny, mieć otwarte oczy i podstawową wiedzę z każdej dziedziny. Ja skupiam się na zdrowiu, bo temat ten zawsze będzie aktualny, a dziś jest szczególnie podejmowany i komentowany. 
Projekt Think Healthy nie powstał od razu. Początkowo informowałem o zdrowiu przez krótkie artykuły w lokalnej prasie. Później zacząłem pisać w Internecie. 24 kwietnia 2014 roku powstał ten oto blog, który dziś mogą Państwo czytać. Ciągle mam ochotę podzielić się kawałkiem rzetelnej wiedzy medycznej. Chcę mówić o zdrowiu, wyjaśniać pewne mity i przekonywać, że warto o siebie zadbać. Uważam, że powinniśmy interesować się tematyką zdrowia na tyle, by czerpać z tej wiedzy jak najwięcej korzyści.


Autor to też człowiek


Pisanie merytorycznie poprawnych tekstów to mój podstawowy priorytet. Swoje artykuły opieram na nowoczesnej wiedzy medycznej i często do pracy wykorzystuję podręczniki akademickie lub artykuły naukowe. Biorę odpowiedzialność za przekazywane treści, dlatego blog jest w pełni spersonalizowany. 
Przemysław Zarzeczny, czyli ja, to człowiek a nie cyborg. Jestem studentem Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu i członkiem Studenckich Kół Naukowych. Podstawową naukę uzupełniam przez uczestnictwo w licznych konferencjach i sympozjach medycznych. Nie jest mi obca praktyka lekarska, której dotykam podczas okazjonalnych dyżurów na Szpitalnym Oddziale Ratunkowym czy Oddziale Chirurgii. 
Pomagam  wyjaśnić wątpliwości pacjentów za pośrednictwem konsultacji w Akademii abcZdrowie.pl. Piszę gościnnie dla magazynu Focus.
Od lutego pracuję także w Komisji Ds. Ruchu Naukowego Parlamentu Studentów Rzeczypospolitej Polskiej.  


Współpraca i reklama


Promocji zdrowia nie można zamykać na własnym podwórku. Wiem, jak ważna jest współpraca i wspólna edukacja. Z uwagą przeanalizuję każdą propozycję wspólnej pracy. Jeśli masz ciekawy pomysł, napisz do mnie.

redakcja.thinkhealthy [małpa] gmail.com

Jak niedawno się przekonałem, intensywny rozwój wymaga pewnych środków. Dlatego dopuszczam możliwość reklamy na Think Healthy w postaci:
  • reklamy w formie baner-link na stronie głównej i podstronach,
  • reklamy w formie baner-link pomiędzy akapitami artykułu,
  • artykułu sponsorowanego,
  • logo w banerze cover na fanpage Twitter i Facebook,
  • reklamy na ulotkach,
  • przeprowadzenia konkursu z promocją fundatora nagród.

Statystyka odwiedzin 


Ogólne dane statystyczne za okres: od 2014-07-15 do 2015-08-15
(według statystyki blogspot)

Łączna liczba odsłon bloga: 101 100 odsłon
Kraj odbiorców wg ilości wizyt (5 pierwszych rekordów):  
  • Polska 
  • Stany Zjednoczone 
  • Francja
  • Niemcy
  • Wielka Brytania

Współpracowałem z...

 SKN Aktywizacji Społeczeństwa na Rzecz Zdrowia oraz Promocji Zdrowia 
(Uniwersytet Medyczny - Wrocław) [www]

SKN Zdrowia Publicznego – Promocja Zdrowia 
(Uniwersytet Medyczny - Warszawa) [www]

SKN Promocji Zdrowia i Profilaktyki Chorób 
(Uniwersytet Medyczny - Wrocław) [www

Fundacja Redukcji Szkód [www]